shopping cart image

Количката е празна
Сума на поръчката: 0.00 лв.




Здравословно хранене   >>   СУПЕР ХРАНИ
  <<ПРЕДИШЕН<<
>>СЛЕДВАЩ>>  

СУПЕР ХРАНИ
image СУПЕР ХРАНИ
СУПЕР ХРАНИ
За суперхрани се смятат храните, които са заредени с много повече полезни качества за единица калория в сравнение с останалите храни. Те са богати на минерали, антиоксиданти и други хранителни вещества, които ни предпазват от заболявания и поддържат силна нашата имунна система. За да бъде една храна, наречена суперхрана, тя трябва да отговаря на следните условия:
• В малък обем да е концентирала голямо количество полезни характеристики;
• Да се консумира в суров вид, за да се запазят ензимите и витамините в нея;
• Да се усвоява лесно, за да дарява организма с енергия.

Ето и списъка на суперхраните и техните хранителни здравословни предимства:

МАКА
Плодът мака е изключително богат на хранителни вещества, на фитонутриенти, витамини и минерали. Повишава енергията, засилва плодовитостта, намалява кръвното налягане и стимулира имунитета.

СПИРУЛИНА
За тази храна се смята, че притежава най-богатото съдържание на протеини, както и че е един от най-големите източници на желязо. Спирулината е богата на антиоксиданти, подсилва нашия имунитет и поддържа кръвоносните функции. Съдържа и гамалиноленова киселина, която подпомага здравата гладка коса и красивата кожа.

ГОДЖИ БЕРИ
Плодът Годжи Бери идва от Тибет и е изключително богат на антиоксиданти, фибри и витамин С. Тези плодове съдържат повече бета каротен от морковите, повече аминокиселини от цветния прашец и повече желязо от спанака. Те предпазват нашето тяло от болести като рак, лекуват очни проблеми, намаляват кръвното налягане, контролират диабета и са мощна антигъбична храна.

ПЧЕЛЕН ПРАШЕЦ
Тази храна засилва нашата енергия, неутрализира много алергии и e богатa на антиоксиданти. Пчелният прашец е един от най-богатите източници на био наличен протеин и ни снабдява с витамините В, С, D и Е. Намалява холестролните нива и забавя процесите на стареене.

АЛОЕ ВЕРА
Още една суперхрана, която е лесна за отглеждане дори и вкъщи. Неговото полезно действие е доказано при кожни проблеми и за лечение на различните храносмилателни проблеми. Това изключително растение нормализира кръвната захар, намалява възпаленията и има благотворно действие върху бъбреците.

ЛОКУМА
Тя е изключителен източник на фибри, въглехидрати, витамини и минерали, съдържа желязо, витамин В3 и се характеризира със сладък вкус.

ХЛОРЕЛА
Това водно растение е богато на хлорофил има редица други полезни качества. Прочиства тялото от токсините и подсилва имунната система. Хлорелата е синьо-зелено микроводорасло, което има способността да премахва оловото и живака от тялото. С висока концентрация е на витамини от В-групата и поддържа храносмилателните функции.

КАШУ
Тези ядки са богати на фосфор, магнезий, цинк и имат силни антиоксидантни свойства, като ни предпазват от различни заболявания и рак.

КОНОПЕНИ СЕМЕНА
Те ни предлагат идеалния баланс между Омега 3 и 6 мастните киселини и са богат източник на витамин Е. Конопените семена са богата на хранителни вещества суперхрана и защитават нашата кожа.

ЖИТЕН СОК (сок от житна трева)
Житната трева е пълноценна храна, която съдържа повечето от минералите и витамините, които са необходими за нашето добро здраве. Съдържа 70% хлорофил и 30 ензима. Нещо повече, тя е чудесен източник на фосфор, магнезий, цинк и калий. Прочиства тялото от токсини и има чудесно действие върху кожата.

АГАВЕ
Това растение е с високо съдържание на инсулин и минерали и не увеличава кръвната захар.

БРАЗИЛСКИ ЯДКИ
Те са чудесен източник на цинк, магнезий и тиамин и с високо съдържание на селен.

ФИЗАЛИС
Това растение има вкусни и с богато съдържание на пектин, фосфор, диетични фибри, калций и витамин А, C, B1, B2, B6 и В12 плодове. Те са богат източник на протеини, като 16% от всеки плод е протеин. Физалисът е с висока концентрация на каротен и биофлавоноиди (витамин Р).

КАКАО
То е един от най-богатите източници на антиоксиданти, желязо, магнезий и хром. Какаото подобрява кръвната циркулация, намалява холестерола. По магически начин повишава нивата на серотонина в мозъка и стимулира ендорфините, като се превръща в антидепресант и подобрява настроението. Това растение е култивирано хиляди години от ацтеките, като дори е използвано за парично средство.

КАМУ-КАМУ
Това растение има 60 пъти по-висока концентрация на витамин С от портокалите, а също така съдържа калций, фосфор, ниацин и тиамин. Притежава антидепресантни качества, намалява възпаленията и подобрява здравето на дихателната система. Високата концентрация на антиоксиданти подобрява функциите на имунната система.

ЧИА СЕМЕНА
Те са богати на Омега 3 мастни киселини и са богат източник на фибри и антиоксиданти. Чиа семената притежават голям брой витамини и минерали, които са добри за цялото тяло.

МАКАДАМИЯ
Тази ядка е виокоенергиен източник и благоприятства здравето на сърцето. Макадамията съдържа голямо количество витамини от В-групата, фибри и минерали.

МОРСКИ ФИТОПЛАНКТОН
Тези водни растения са храна, която е концентриран източник на хлорофил, ATP и Mulberry, които подобряват паметта и концентрацията.

КОКОСОВ ОРЕХ
Консумацията на кокосов орех повишава енергията, ефективно изгаря мазнините и подобрява щитовидните функции. Помага при абсорбирането на мастно разтворимите витамини и други важни хранителни вещества. Суровият кокос е добър източник на манган, желязо и фибри. Той е с ниско съдържание на натурални захари. Векове наред полинезийците използват кокосовите орехи за основна храна, което обяснява защо те са с най-ниска сърдечно-съдова заболяваемост в целия свят.

В този списък попадат и още няколко представителя. Тук е мескитото, което е богато на калций, цинк и фибри, черницата, която е чудесен източник на витамин С и желязо, хранителната мая – добър източник на протеини и витамини, сусамовите семена и шушулките рошков – на магнезий, мед и калций.

Най-добрият начин да консумирате тези храни е в суровия им вид, за да се възползвате в максимална степен от техните полезни характеристики. Научете повече и за коластрата и акай.






login